Teknolojiyi Bizimle Seviceksiniz


Yeni Haberler

Yeni Yosemite Beta Çıktı, İndir!

Apple, Windows 8’e kafa tutan işletim sistemi için önemli bir güncelleme daha yayınladı. Yosemite Beta’nın yeni sürümü çıktı. Yenilikler ve nasıl indireceğinizi anlatıyoruz.



Apple, Mac OS işletim sisteminde büyük değişiklik için adım adım hazırlanmaya devam ediyor. Yeni iPhone ile beraber tanıtılması beklenen Yosemite kod adlı işletim sistemi için ilk Beta sürümünü yayınlayan şirket, kullanıcılardan büyük beğeni almıştı.

iOS 8 ile uyumlu olması beklenen yeni işletim sisteminin yeni Beta sürümü az önce yayınlandı. Mac OS kullanıcılarının yapması gerekenler şöyle;

Sistem yedeğini alın (ne olur ne olmaz)
Buraya tıklayın
Apple Store hesabı ile giriş yapın
“Download OS X Yosemite Beta” butonuna basın.
Çıkan pencereye onay verin
Gelen yeni pencerede indirme işlemi başlasın.
Bilgisayarınızı yeniden başlatın.


WiFi sorunu çözülmüş!

İlk çıkan Beta sürümünde yaşanan Wi-Fi bağlantı sorunu (her zaman bağlanan ağa, ilk açılıştıan sonra bağlanıp, kopma durumu) bu sürümde çözülmüş gibi görünüyor. 

iOS 8 için yayınlanan Beta sürümler, Whatsapp sorununun çözülememesi nedeniyle kullanıcılar tarafından rağbet görmese de, Mac OS X kullanıcıları, yayınlanan Yosemite Beta sürümlerinden şikayetçi değiller. 
Designed By Teknoyazilar