Teknolojiyi Bizimle Seviceksiniz


Yeni Haberler

Huawei Tizen'den Umudu Kesti!

Çinli Huawei şirketinden mobil işletim sistemlerine yönelik ilginç açıklamalar geldi. Şirketin patronu Richard Yu, Tizen'in başarı şansı olmadığını düşündüğünü ifade etti.



Çinli Huawei şirketinin patronu Richard Yu, kendi markaları ve mobil pazara yönelik açıklamalar önemli yaptı. Wall Street Journal'a konuşan Yu'nun işletim sistemleriyle ilgili açıklamaları dikkat çekti.

Tizen'in başarılı olma şansı yok

Tizen işletim sisteminin başarılı olma şansına sahip olmadığını belirten Richard Yu, Windows Phone ile ilgili geçmiş olumsuz deneyimlerden de örnekler verdi. Windows Phone tabanlı Huawei W serisine iki yıl zaman harcadıklarını ve zarar ettiklerini belirten Yu, müşterileri Windows Phone satın almaya ikna etmenin zor olduğunu ifade etti.



İşletim sistemi kolay, ekosistem yaratmak zor

Kendi işletim sistemlerini geliştirmeyi düşünüp düşünmedikleri yönündeki bir soruya da cevap veren Richard Yu, işletim sistemi yaratmanın zor olmadığını ancak ekosistem inşa etmenin asıl zorluk olduğunu belirtti. Yu'nun açıklamaları Huawei'nin önümüzdeki dönemde de güçlü bir Android partneri olarak yola devam edeceğini gösteriyor.


Designed By Teknoyazilar